Co to będzie za newsletter?
czyli witamy w produktowi.pl!
Cześć, tu Agnieszka i Marcin 👋
Machamy do Ciebie wprost z naszego pierwszego odcinka newslettera o… PRODUKCIE. A właściwie o Product Managemencie, czyli o sztuce tworzenia świetnych produktów digitalowych, która to sztuka jest nam bardzo bliska. Chcemy pisać o tym jak mądrze projektować, testować i doskonalić produkty. Jak budować takie, które przypadną do gustu użytkownikom. Jak zrobić coś, co zadziała naprawdę!
Dlaczego to piszemy?
Produkt lubimy, lubimy nad nim pracować, sprawia nam to frajdę. Jednocześnie pracując dla różnych organizacji i wspierając ich funkcje produktowe widzimy jak ten temat wciąż bywa traktowany (czytaj: słabo). Jak maszynka do bezrefleksyjnego wdrażania kolejnych funkcjonalności, nie zaś jak serce biznesu (którym naszym zdaniem produkt powinien być). Widzimy jak cała masa zespołów produktowych pracuje bez strategii, bez priorytetyzacji, bez przestrzeni na myślenie i na realny kontakt z użytkownikiem. Jak więc stworzyć tu coś sensownego?
A przecież jest sporo ludzi, którzy chcą robić fajne produkty, brakuje im tylko wiedzy jak to robić. My mieliśmy szczęście rozwijać fajne produkty: w OLX, Fixly, Health Labs, eBilecie, InPoście. I też poznać na naszej drodze mądrych ludzi, od których dało się sporo w tym obszarze nauczyć. Dlatego poczuliśmy, że warto się tą wiedzą i tymi doświadczeniami podzielić. Tak żeby rozsądnego tworzenia produktów było więcej niż teraz.
Dla kogo to piszemy?
Dla produktowców, którzy dopiero swoją przygodę zaczynają i trochę nie wiedzą jak
Dla tych z kilkuletnim doświadczeniem, którzy wierzą że produkt można robić lepiej
Dla tych, którzy duszą się pomiędzy marketingiem, sprzedażą, a IT i chcą choć trochę wybić się na produktową niepodległość
Wreszcie dla liderów produktowych, którzy chcą budować zespół, a nie tylko przesuwać klocki w backlogu
Czego się tu spodziewać?
Sporej ilości przemyśleń wynikających z naszych obserwacji i doświadczenia
Konkretnych narzędzi i przykładów, czyli jak zrobić to lepiej niż dotychczas
Naszych historii z pola walki ;) o znaczenie produktu w organizacji
Dużo failure stories, bo przecież zjebaliśmy nie raz ;)
Wskazówek byś mógł/mogła powiedzieć: “ok, teraz wiem jak to zrobić mądrzej”
To brzmi ciekawie? Kliknij subscribe i zostań z nami. Zobaczmy co razem zbudujemy.
Cześć!
Agnieszka i Marcin


